Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

maandag 15 december 2008

Tussendoortjes!

Bij ons op stage hebben we een 'centrale' keuken.
Hier wordt alles klaargemaakt voor de kinderen.
's ochtends staan er dienbladen klaar waar we fruit op kunnen leggen, om mee te nemen naar de groep.
met het middageten staan er 'kratten' klaar, waarin brood, melk, beleg enz. in zit.
's middags staan er weer dienbladen klaar met drinken, koekjes of iets anders.

Meestal twee keer per week is er iets extra's bij het middag eten. We hebben weleens
tosti's gehad, knakworstje in bladerdeeg, tonijnsalade, vissticks enz.

Vaak hebben we 's middags bij het drinken ook een koekje, ook dit is wel eens verschillend.
soms krijgen ze tuc koekjes, zoute stengels, rijstewafel met smeerkaas enz.

Hebben ze bij jullie op stage ook wel zulke uitgebreide dingen kwa etenswaren?
En hoe denken jullie hierover?

1 opmerking:

Esther zei

heej ellen
bij ons op stage krijgen ze ook ongeveer 2x in de week iets lekkers tussendoor.. bij ons krijgen ze ook wel eens pizza of een koekje met pasta...
Zelf ben ik er geen voorstander van dat ze iets anders bij het drinken krijgen bijv. pizza. Ik vind het zo ongezond. Er zijn zoveel verschillende andere koekjes er hoeft dan toch geen pizza te komen? ze kunnen ook bijv in plaats van een biscuitje een lange vinger doen of een penny wafel. Zo denk ik erover.

groeten Esther

P.S. nog suc6 op stage de laatste 2 weken