Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

maandag 1 december 2008

Slapen in een kinderwagen!

Ik krijg commentaar vanuit alle hoeken omdat ik mijn kind overdag in de kinderwagen in de kamer laat slapen (niet 'snachts hoor!) Na zn ochtendvoeding(7.00) gaat hij weer in de wieg(soms is hij gewoon wakker en leg ik hem in de box waarna weer in de wieg)en na de 10.30/11.00 voeding leg ik hem in de kinderwagen. Zo doe ik dat tot de voeding van rond 19.00 en dan gaat hij in de wieg. Iedereen vind het raar en vraagt mij waarom? Is het zo slecht dat hij in de kinderwagen slaapt? Ik vertrouw het overdag gewoon niet in de wieg omdat mijn andere zoon erbij kan en het is en hij er nogeen wiebbelwieg wel eens een slinger aan wil geven.Plus dat ik geen zicht heb op de slaapkamer waar mijn zoon zo naar toe kan (wij slapen beneden en hij kan zo naar de gang en dan naar de slaapkamer) Als onze kleinste in de kamer ligt kan ik het in de gaten houden en snel ingrijpen als er iets gebeurt, hij slaapt zelfs goed in de wagen en hij lijkt er geen last van te hebben.


Ik heb dit verhaal gelezen op een blog voor ouders, en ik wil hier graag de komende tijd over na gaan denken wat ik hier zelf van vind, en wat jullie hiervan vinden!
Dus wat vind jij hiervan???!!

1 opmerking:

Lisa Hampsink zei

Ik vind het wel een hele lange tijd dat de moeder het kind in de kinderwagen laat slapen.

Als ik zelf ouder zou zijn zou ik er denk ik voor kiezen om het kind zo veel mogelijk in bed te laten slapen.
Wanneer het kind groter wordt moet het ook op een eigen kamertje slapen, in een bedje.

Als je hem/haar in een kinderwagen laat slapen went het er nooit aan om op een kamertje te slapen, ookal is het overdag.

Liefs Lisa