Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

maandag 15 december 2008

Slapen in een kinderwagen


Ik heb over mijn bericht nagedacht.
Op mijn stage laten we kinderen ook wel eens in een kinderwagen slapen.
Sommige kinderen vinden dit fijn, en slapen hier veel beter in.
Vaak leggen we ook wel kinderen in een kinderwagen omdat het anders best wel roemoerig wordt op de slaapkamers.
We hebben één kindje, dat als ze moet slapen een enorme volume bij zich heeft.
Zo'n kind kun je niet goed bij andere kinderen op de slaapkamer neer leggen want dan worden de andere kinderen wakker, of kunnen niet goed slapen.

In een thuissituatie ben ik er overuit dat als ik zelf een kind zou hebben, het gewoon in hun eigen bed laat slapen, omdat ze dit 's nachts ook wel moeten.
Ook als ze later groot zijn kunnen ze niet in een kinderwagen slapen.


Geen opmerkingen: