Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

dinsdag 9 december 2008

Activiteit Paraplu

Ik heb voor ong. twee weken terug een activiteit gedaan met de kinderen.

Ze mochten een paraplu ( die ik zelf uit had geknipt) beschilderen met een kurk. Ik heb eerst met ze voor gedaan, zodat ze konden zien dat ze met een kurk konden stempelen.
Sommige kinderen begrepen het niet goed, en verfden verder met hun vingers.
Ik heb ze ook gewoon hun eigen gang laten gaan, omdat het werkje van de kinderen is.
Als merkte dat de kinderen het niet meer leuk vonden, heb ik ze van tafel gehaald en weer laten spelen.
Ik vond het wel een geslaagde activiteit omdat het een keer wat anders is dan met de vingers of een kwast.
Ik heb de paraplu's op de deur gehangen, en het staat erg gezellig!.


Geen opmerkingen: