Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

maandag 15 december 2008

Speelgoed en luiers in de wasemmer gooien

Ik heb op mijn stage een babygroep, kinderen van 0 tot 2 jaar.
Veel kinderen zijn op dit moment rond de 1 jaar.
Kinderen ontdekken van alles op deze leeftijd.
Zo is de prullenbak erg interressant, veel kinderen maken de deksel open, en halen er prutteltjes uit.
Ook hebben we bij de commode een wasemmer staan, wij als leiding ontdekken heel vaak dat hier speelgoed en luiers in worden gegooid door de kinderen.
We kunnen het niet hoog zetten voor de kinderen, hier is geen plek voor.
Omdat de commode om een hoek zit, kunnen we het niet altijd in de gaten hebben, dat kinderen daar zitten te spelen, omdat je meestal druk bent met andere dingen.
Als we het ontdekken ruimen we het vaak wel op.
Ik wil er eens over na gaan denken wat we hier eigenlijk nog tegen kunnen doen.

Hebben jullie hier ook weleens last van op stage?

Geen opmerkingen: