Welkom..

Leuk dat jullie op mijn weblog kijken,
Ik ben al een heel eind op weg..
En ik vind het wel leuk om dit blog bij te houden.

Groetjes Ellen.

dinsdag 9 december 2008

Activiteiten Sinterklaas




We hebben veel activiteiten gemaakt in de sinterklaastijd.
Ik heb een activiteit gedaan met de kinderen, ze mochten een 'zak' beplakken met stukjes papier.
Ik heb zelf de 'zakken' getekend, en stukjes papier geknipt.
De kinderen mochten de 'zak' beplakken met lijm, en de gekleurde stukjes erop plakken.
Ik vond dat de kinderen dat heel goed deden, vooral de iets oudere kinderen, ze begrepen wel dat ze de stukjes erop moesten plakken.
Ook had ik een kind aan tafel zitten, die helemaal geen geduld hiervoor had, en ze was de hele tijd afgeleid.
Ik heb haar toen nog wel geprobeerd te stimuleren, maar ze wou het echt niet.
Op onze stage is het zo, dat je de kinderen niet moet dwingen. Kinderen hoeven het niet te doen maar het mag!
Ik heb een voldoende voor deze activiteit gehaald, het was een succes en het stond erg leuk als versiering!.

Geen opmerkingen: